Likvidace pojistné události
Likvidace pojistné události
Před nahlášením pojistné události pojišťovně Generali je třeba si vyžádat od vaší zdravotní pojišťovny potvrzení o tom, kolik nákladů za léčení převezme. V Evropské unii a smluvních státech platí totiž reciprocita na proplácení léčebné péče.
V případě faktur/účtů za záchrannou akci je nemusíte předkládat zdravotní pojišťovně, nýbrž rovnou zaslat s formulářem hlášení pojistné události na firmu Knox Versicherungsmanagement GmbH. Na záchranné akce a transporty se reciprocita nevztahuje! Hlášení pojistné události se podává na formuláři Schadenmeldung. Vyplnění je nutné provést v němčině nebo v angličtině.
Získejte členství v Alpenvereinu
Hlášení pojistné události
K vyplněnému formuláři přiložte:
- originály faktur a lékařských zpráv
- u lékařských zpráv a faktur, které jsou v češtině, přiložte též překlad do němčiny nebo angličtiny
- kopii členského průkazu Alpenvereinu
- kopii cestovního dokladu
- bankovní spojení, tj. číslo účtu, adresu banky, SWIFT, IBAN (pokud jste hradili část nebo celé náklady sami)
- potvrzení vaší zdravotní pojišťovny o převzetí/nepřevzetí části nákladů za léčebnou péči
- k dopisu pojišťovně přiložte očíslovaný seznam příloh/dokumentů.
- před odesláním si vyhotovte kopie všech dokumentů, které si uschovejte.
Vše zašlete na adresu:
KNOX Versicherungsmanagement GmbH
Bundesstr. 23
6063 Rum / Innsbruck
Österreich
Service telefon Alpenverein: +43 699 14367670
Team Servisierung Alpenverein: Viktoria Haider
E-mail: AV-service@knox.co.at
Je dobré, když zašlete naskenované dokumenty předem na výše uvedenou e-mailovou adresu a v kopii i na adresu: alpenverein1@edelweiss.cz
V případě smrtelného úrazu a převozu ostatků:
Kontaktujte Europ Assistance
telefon: +43 1 253 3798
e-mail: aws@alpenverein.at, servis 24 hodin)
Pokud budete potřebovat s likvidací pojistné události poradit nebo pomoci, rádi vám pomůžeme:
e-mail: alpenverein1@edelweiss.cz
telefon: +420 725 442 942